مـنتــدي 3yal Rosha
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مـنتــدي 3yal Rosha

كــل مايحـتـاجه الشـبـاب هيلاقـيـه عندنـــــا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت اغبياء ومساطيل والله رهيبه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
romantic_phieros
co-admin
co-admin
romantic_phieros

نكت اغبياء ومساطيل والله رهيبه Empty
مُساهمةموضوع: نكت اغبياء ومساطيل والله رهيبه   نكت اغبياء ومساطيل والله رهيبه Icon_minitimeالسبت نوفمبر 03, 2007 3:48 pm

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت
مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه
مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك
واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب
ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه
اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش
مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة
http://www.ghost.lifeme.net
sweet girl30

sweet girl30

نكت اغبياء ومساطيل والله رهيبه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت اغبياء ومساطيل والله رهيبه   نكت اغبياء ومساطيل والله رهيبه Icon_minitimeالخميس نوفمبر 15, 2007 9:11 pm

ميرسي علي النكت الجاااااامده ياجااااااااامد
http://www.3yalrosha.yoo7.com

نكت اغبياء ومساطيل والله رهيبه
صفحة 1 من اصل 1